Sneeuwkettingen
Schneeketten
Chaînes à neige
Cadenas de nieve
Catene da neve

Klacht of fout melden

Wij doen er alles aan om jouw bestelling naar wens te leveren. Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat je toch niet tevreden bent over de door ons geboden producten of service. In dat geval horen wij dit graag. Ten eerste hebben wij dan een kans om jouw ontevredenheid weg te nemen en het vertrouwen in ons weer herstellen. Daarnaast houdt de feedback van klanten ons scherp. Ook als jouw klacht onze partners PostNL, DPD, Lemmens Transport / Thijs logistiek of MultiSafePay betreft horen wij dit graag. Wij vertrouwen op de goede service die wij met deze partijen afgesproken hebben, maar mocht deze niet geboden worden dan kunnen wij hier maatregelen tegen nemen.

Klacht indienen:

Als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening dan kun je dit kenbaar maken via ons serviceformulier. Je ontvangt geen ontvangstbevestiging. Binnen 7 werkdagen krijg je een inhoudelijke reactie op jouw klacht en we streven er altijd naar om een passende oplossing te bieden. 

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl). Een andere optie is via het Europees ODR Platform.

Heeft dit geholpen? Jij zei "Ja" Jij zei "Nee" Ja |  Nee (14% van de bezoekers vonden dit waardevol)