Wij kunnen de factuur (opnieuw) toesturen, daarvoor hebben wij wel enkele gegevens nodig:

  • Aankoop in vestiging 
    Wij hebben zoveel mogelijk gegevens van de aankoop nodig, zodat wij de factuur kunnen terugvinden in ons systeem. Denk hierbij aan een pintransactie, artikelnummer, datum van aankoop, tijd van aankoop en in welke vestiging de aankoop is gedaan. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij de factuur versturen.
  • Aankoop in onze webshop
    Wij hebben zoveel mogelijk gegevens van de aankoop nodig, zodat wij de factuur kunnen terugvinden in ons systeem. Denk hierbij aan een pintransactie, e-mailadres, datum van aankoop, tijd van aankoop, NAW-gegevens en eventueel een factuurnummer als je die nog hebt uit onze mailwisseling. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij de factuur opnieuw versturen.

Je kunt de informatie van jouw aankoop versturen via het serviceformulier hieronder:
Serviceformulier